MENU

0

Váš nákupní košík: 0

Menu

KONTAKTUJTE NÁS800 400 292

Záruční doba

  • Záruční doba je 2 roky počínaje převzetím zboží, mimo krmiva a potravinových doplňků pro zvířata, na jejichž obalech je uvedena expirační lhůta.
  • Pokud při vyřizování reklamace dojde k výměně zboží za nové, záruční doba začíná běžet znovu od převzetí nového zboží.
  • Záruční doba se nevztahuje na dárky a příbaly ke zboží. 
  • Jako záruční list vám slouží faktura - daňový doklad, kterou obdržíte při převzetí nebo dodání zboží. 

 

Výměna a vrácení zboží

Zákazník má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. V našem internetovém obchodě vám však nabízíme týden navíc! Odstoupení od kupní smlouvy musí být prokazatelně doručeno do tří (3) týdnů od převzetí zboží. Pro odstoupení od kupní smlouvy můžete využít vzorový formulář, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy nám můžete mimo jiné zaslat na adresu provozovny Moskevská 1, Praha 10 nebo na naší e-mailovou adresu rogz@rogz.cz. 

Vrácené zboží by mělo být vráceno neopotřebované, nepoškozené, nejlépe v originálním obalu. U oblečení pro psy by mělo být vráceno s původní visačkou a bez chlupů. V případě vrácení peněz za zboží bude zákazníkovi částka převedena na bankovní účet nejpozději do třiceti (30) dnů od odstoupení od smlouvy.

Požaduje-li zákazník výměnu zboží za jiné, bude mu k zásilce s vyměněným zbožím připočteno poštovné ve výši 75 Kč, popř. také dobírka ve výši 35 Kč. V případě vrácení peněz za vrácené zboží bude zákazníkovi částka převedena na bankovní účet nejpozději do třiceti (30) dnů od odstoupení od smlouvy. 

Telefonní číslo pro případné dotazy či připomínky: +420 267 311 600.

Více informací o vrácení zboží v zákonné lhůtě naleznete v našich obchodních podmínkách

 

Reklamace

 

Reklamované zboží nám můžete doručit následujícími způsoby:

  • Zboží k reklamaci nám můžete osobně předat na naší prodejně ROGZ.CZ, Moskevská 1, 101 00 Praha 10,
  • nebo poslat balíkem na uvedenou adresu.

Pro rychlé vyřízení reklamace dodejte se zbožím doklad prokazující jeho koupi (faktura nebo účtenka z prodejny) a vyplněný reklamační protokol. Reklamační protokol si můžete stáhnout a nebo Vám jej na požádání zašleme e-mailem. Faktura - daňový doklad slouží zákazníkovi také jako záruční list, který je předán při převzetí zboží anebo je přiložený v zásilce s objednaným zbožím. 

Telefonní číslo pro případné dotazy či připomínky: +420 267 311 600.

 

Nejčastější důvody k reklamaci:
  • Dodané zboží je poškozené

Při doručení či přebrání zboží od dopravce se přesvědčte, že zásilka nejeví známky poškození. Pokud je zásilka poškozená dopravou, nepřebírejte ji!

Je-li obal neponičený, avšak zboží bylo dopravou poškozeno, kontaktujte nás, prosím, co nejdříve od převzetí takovéto zásilky telefonicky nebo e-mailem. Reklamaci vyřídíme u konkrétního dopravce a poradíme vám, jak dále postupovat. 

  • Bylo dodané jiné zboží

Napište nám, prosím, o této skutečnosti e-mail na rogz@rogz.cz, nebo zavolejte na naší zákaznickou linku +420 267 311 600. Kolegové z našeho ROGZ teamu vám poradí jak dále postupovat. 

Důležité upozornění: Na dárky a příbaly, které jsou dodávány zdarma, nelze uplatňovat běžnou reklamaci ani žádná práva spotřebitele.

 
 

Lhůta pro vyřízení reklamace

 

Reklamace spotřebitele bude vyřízena podle občanského zákoníku nejpozději do třiceti (30) dnů od jejího podání. V případě, že budete reklamovat zboží zakoupené na firmu, podle obchodního zákoníku není přesně udána lhůta pro vyřízení reklamace. I tyto reklamace však vyřizujeme co nejdříve.

Reklamace jsou běžně vyřízeny výměnou zboží za nové nebo vrácením kupní ceny za zboží. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem nebo telefonicky z našeho zákaznického servisu. Při uznání reklamace a vrácení peněž za zboží bude zákazníkovi částka vrácena bankovním převodem do třiceti (30) dnů od uznání reklamace. 

Reklamační protokol o vyřízení reklamace zboží bude zákazníkovi předán při převzetí reklamovaného zboží, a to buď osobně na prodejně prodejce, anebo v zásilce s reklamovaným zbožím, nejpozději do třiceti (30) dnů od podání reklamace.  

V případě, že jste nám zboží k reklamaci poslali na vaše náklady a reklamace bude uznána, částka za dopravu  vám bude uhrazena. To však po podání žádosti e-mailem a doložení výše nákladů (kopii podacího lístku za poštovné apod.) 

Kompletní znění všeobecných obchodních podmínek naleznete stránce Všeobecné obchodní podmínky. Uvedené ceny dopravy a platby, stejně jako hranice pro doručení zdarma, se týkají pouze maloobchodních objednávek. Velkoobchodní objednávky se řídí platnými velkoobchodními podmínkami společnosti Liquid Gold s.r.o.

Líbí se vám tento článek? Řekněte o tom svým známým!

Sdílet: Share on Google+